Декада суспільно – гуманітарних та естетичних дисциплін

Позакласна робота із навчальних дисциплін є важливою складовою навчально-виховного процесу. Одним із найбільш популярних аспектів позакласної роботи є предметний тиждень.

З 30 січня по 10 лютого 2017 року проходила декада суспільно – гуманітарних та естетичних дисциплін. У рамках декади було заплановано ряд заходів, метою яких стало: поглибити знання із предметів, викликати в учнів інтерес до читання, організувати пошукову і самостійну роботи учнів за визначеними темами.

Протягом десяти днів учні демонстрували творчі здібності, брали активну участь у різних конкурсах та вікторинах. Під час проведення таких заходів учні дізнались багато цікавого , збагатили свої знання.

Тиждень розпочався з урочистої лінійки, а потім учні школи познайомилися з планом роботи на наступні десять днів.

З метою підвищення інтересу учнів до вивчення історії, виховання свідомих громадян 31 січня учителем Нижник О.Ю. було проведено конкурс «Мандрівка сторінками історії». Проведений захід сприяв всебічному розвитку школярів, їх здібностей, викликав позитивні емоції. Пізнання історії відбулося у формі, не схожій на звичайне навчання: тут і фантазія дітей,  і самостійний пошук відповідей, і новий погляд на вже відомі явища чи факти. Але найважливіше те, що за бажанням та ініціативою учнів в ігровій, нестандартній формі відбулося повторення історичного матеріалу. Під час проведення заходу учителем було створено атмосферу не лише спостереження, але й активної участі, здорового змагання, що спонукало учнів мобілізувати знання, отримані раніше.Запекла боротьба двох команд «Літописці» та «Козачата» завершилась дружньою нічиєю. Усіх учасників було нагороджено грамотами.

1 2 3 6 9 12 17

03.02 для учнів 5 – 9 класів було проведено гру «Літературний брейн – ринг» (підготувала учитель зарубіжної літератури Чиж О.М.),під час якої учні активно демонстрували свої знання та інтелектуальні здібності з предмета зарубіжна література. Перемогу у грі здобула команда «Романтики» на чолі з капітаном Пантелеймоновою Дариною. В ході гри найкраще проявили свої знання та ерудицію учні: Шинкарук Олександр – 9 клас, Коалець Віталій – 8 клас, Зелінська Наталія – 5 клас, Пантелеймонова Дарина – 9 клас.

24 21 23 22

Перможці та активні учасники заходу отримали грамоти та подарунки.

Неабиякий інтерес в учнів викликав мовознавчий квест «Вивчай українську!», який провела учитель української мови та літератури Вознюк Т.С. Для його проведення в мережі Інтернет була створена спільнота, учасниками якої стали учні та учителі нашої школи.

 11

Розпочалася гра 01 лютого 2017 року змаганням в особистий залік.

22

Гравці відповідали на запитання, розв’язували ребуси та кросворди, дізнавалися багато цікавих фактів про українську мову та літературу. 06 грудня 2017 року відбулася командна гра. У квесті взяли участь три команди: «Мовознавці», «Кнедлики» та «Українці». Кожна команда отримала маршрутний лист, за допомогою якого потрібно було знайти заховані завдання на території школи, а свої відповіді учні записували до «Дорожньої карти». Квест пройшов на одному подиху, діти отримали задоволення від гри.

33 55 66 77 88

Переможці в особистому заліку (Хвесь Владислав, Павленко Катерина, Пантелеймонова Дарина) та команда –переможець «Кнедлики» були нагороджені грамотами та подарунками.

99

В рамках декади було проведено лексико – фразеологічний марафон для учнів 5 і 8 класів (10.02.) Підготувала учитель української мови та літератури Добровольська Л.М.

Мета гри: збагачення словникового запасу учнів, розвиток вміння доречно використовувати фразеологізми в усному та писемному мовленні. Учні були об’єднані у дві команди. Капітанами команд було обрано Гарбарука Віталія та Драчука Миколу. Найбільш активними впродовж гри були Романюк Іван,Іванюк Сергій, Гарбарук Віталій, Зелінська Наталія, Драчук Микола.  

1 2 3 4 5

Учасники гри були нагороджені символічними подарунками, а команда-переможець – грамотою.

Учителем англійської мови Ковалець А.М. була проведена інтелектуальна гра «Подорож до крани Знань», в якій взяли участь учні 5 – 8 класів. Дві команди активно змагалися та проявили достатній рівень знань з граматики, лексики та фонетики.Весело та цікаво провели час учні молодшої школи, відгадуючи загадки. Несподіваним та приємним сюрпризом стала лялькова вистава «Веселка», яку підготували для своїх молодших друзів учні  9 класу.

cHaGTwvesJg EwBh1D7DoNw qcZbWLeDt3A RBTwBbma6JA tNEVVS1EUdc u146tB0jqtQ

            Учитель музичного мистецтва Зелінська Л.Р. провела конкурс «Мандрівка лабіринтами музики», в якому взяли участь учні 5 – 9 класів. Усі гравці з захопленням відповідали на запитання вікторини, проявляли свої знання. Весела та захоплююча гра проходила у ІІІ етапи. Перший етап перевіряв теоретичні знання учнів з основ музичного мистецтва. У другому турі учасники розгадували ребуси та загадки, відгадували пісні. Наступний етап юним музикознавцям сподобався найбільше. Діти мали змогу проявити свої вокальні здібності, виконуючи пісні у караоке. Даний конкурс об’єднав усіх присутніх. Під мелодії знайомих пісень гості а учасники свята поринули у світ народних мелодій та долучилися до творчості естрадних виконавців.Не залишилися поза увагою і учні початкових класів. Діти дружно під караоке виконали улюблені пісні, за що були нагороджені солодощами.Найактивніші учасники конкурсу були відзначені грамотами та подяками.

cLMvJNEkpL8 JXZsSPUTbg4 (1) mTb6ara7C9s tJp0dezmVBY 

 

Загалом, декада суспільно – гуманітарних та естетичних дисциплін була цікавою та пізнавальною. Варто зазначити, що завдяки таким заходам школярі починають краще готуватися до уроків, активніше беруть участь у конкурсах та вікторинах, цікавляться новинками навчальної літератури, а вчителі відчувають радість творчості, професійного зростання й духовної реалізації.